Туреччина-Анталія-Rose Beach (травень)

Почнемо з того, що поїхали ми в Анталію несподівано, за гарячими путівками. У мене не було закордонного паспорта і я, покопавшись у старому комоді, знайшла паспорт на дівоче прізвище. А тому, що їхала я як наречена, (будучи 3 роки заміжня), та й за "фальшивим" "паспортом, наша поїздка вже заздалегідь обіцяла бути з пригодами:)

Про літак вам розповідати нічого, пролетіли через хмари, помахали рідній столиці і "" Привіт, Туреччина! ""

Температура за бортом 30 градусів. Хороший сезон (кінець травня), а в серпні у них буває 50-60 градусів у тіні!

Готель "" ROSE BEACH "" відразу окував нас своїми браслетиками, вселяючи туристам, що цей захід необхідний для того, щоб не переплутати нас (туристів, які харчувалися безкоштовно, скільки, хотіли) з тими, хто приходив ліворуч і харчувався за гроші.Перше, що мій чоловік побачив, виглядаючи в віконце номера - це величезне волохате пузо мужика, який жив навпроти! Вікна виходили в маленький коридорчик і зустрічалися з вікнами сусідів. Ми трохи засмутилися, і вирішили не залишатися в готелі споглядати вигляд з вікна, а відразу пішли на море (благо воно знаходитися біля готелю і з бару можна відразу вийти на пляж).

Ми були схожі на північних білих тюленів серед засмаглих спинок і плечиків вже давно відпочиваючих. Пиво, вино, горілку, коньяк, соки, фанту і т. д. можна було пити абсолютно безкоштовно, тому скоро наш настрій незабаром покращився.

Практично у всіх готелях Анталії туристам пропонується "" шведський стіл "". У нашому готелі їжа була досить гостра і оцтова, тому я пораділа, що ми не взяли дітей. Зате для дорослих було все дуже смачно і багато.Кемер - або, по-турецьки, "ремінь" - місто, що знаходилося недалеко від нашого готелю і ми туди часто навідувалися. Місцеві жителі просто хапають вас за руку і тягнуть у свій магазин. Всі кажуть тобі "" Добрий вічир "" по-російськи і рекламують свій товар. Спочатку мене дуже дратувало, тому що поки всім відповіси "" no-no-no "" пройде дуже багато часу, поки дійдеш до кінця вулиці, але потім звикли.

У Туреччині можна і навіть ПОТРІБНО торгуватися. На ринку, ми поглянули на шкіряні штанці (початкова ціна яких була 150 $). Продавець танцював навколо мене, поки я міряла їх, а чоловік зацінював результати. Знаєте, за скільки ми їх купили? 75$!

АквапаркВхід на одну людину - 9 $. А якщо вважати, що там проводиш весь день, то ще й на обід витратишся на людину приблизно 4 $.

Аквапарк в Анталії вважається майже таким же, як в Іспанії. Він великий, спекотний і водянистий.

Моя перша гірка. Сідаю з жахом дивлячись вниз, рука турецького службовця укладає мене, так як сидіти, виявляється, не можна. Лягаю, думаючи, що якщо я загину, моєму чоловікові страхова компанія повинна виплатити кругленьку суму... Лечу по воді зі швидкістю шаленого морського угря. Нічого не бачу, влітаю в басейн. Виринаючи, бачу радісні обличчя позіхань і мого чоловіка, який показує щось і пливе до мене. Виявилося, що виринула я без верхньої частини купальника. Після цього я переодягнула купальник на злитний і більше з цією гірці не каталася:).Там ми злітали з гірок величезної висоти, на яких навіть кричати не виходить, тому що вода в рот забризкує. Там ми в надувному човнику, тримаючись за ноги один дружки, летіли по водяній доріжці, перевертаючись вниз головою. Там ми посиділи у водяному барі, де можна не вилазячи з води потягувати сік і сидіти за стійкою. Там ми ВПЕРШЕ ПОЦІЛУВАЛИСЯ.... під водою:). І дитяче містечко там є, де по маленьких горочках і лісенях стрибають малюки.

В Аквапарку ми сильно загоріли, так як цілий день були серед води і сонця, і пригоріли, так як забували мазатися кремом. Так що заплановані на наступний день турецькі лазні з масажем нам довелося скасувати:(. Наступного дня ми тільки охали, здригалися і попіскували, перевертаючись на пляжі.

Пригоди

Туреччина країна, хоч і славиться туризмом, але наповнена дикими турками (та не образитися на мене турки "" домашні "").

Одного разу пізно, коли ми добре оцінили безкоштовні вина нашого готелю, нам захотілося йти купатися. Ми відійшли від готелю і вийшли на порожній пляж.

Чулася музика дискотеки, що доноситься з готелю, море виблискувало вогнями світломузики. Ми вирішили купуватися голяка. Навколо нікого не було і нам було дуже здорово плавати в темних водах Середземного моря. Раптом, обернувшись у бік берега, ми помітили, що наш одяг "" йде ""!!! Турок притискав до себе наш одяг (весь, аж до моїх еластичних гольфіків) і відступав назад, де в темряві його чекали два товариші. Ми з чоловіком намагаємося щось пояснити, причому я це роблю на весь голос. Через кілька секунд ми розуміємо, що нічого не розуміємо, тобто вони не розуміють російську, а ми - турецьку. Турок тикає на мене і говорить щось, з чого я зрозуміла тільки слово "" мадам "". Чи то вони збиралися проміняти наш одяг (в якому, до дива були майже всі наші гроші і стільниковий) на мене, чи то ще що. Але я збиралася оборонятися. Сили у мене не багато, але кусаюся я добре:Тут чоловік мені каже, щоб я йшла в готель і просила допомоги.

Містере... Я пішла, звичайно, по дорозі обмірковуючи, як я буду пояснювати сек 'юріті, який теж не знає російську всю ситуацію, та ще в такому вигляді! А як я буду проходити повз всю дискотеку? Сподіваюся, що охоронець десь біля пляжу. Тут мене і зловив мій чоловік. Він сказав, що як тільки турки побачили, що я підходжу до готелю, вони кинули одяг і змилися. Пригода скінчилася добре, і ми з тріумфом проходили через дискотеку і бар в одягненому вигляді. "" Всі ці люди могли б бути мимовільними глядачами "..." - думала я про себе:З цих пір ми стали обережнішими.

Потім ми їздили в Кекова, затоплене місто збереглося до наших всермен з VI століття до нашої ери! Там ми навіть пірнали і шукали шматочки амфор, але їх заборонено вивозити. Бачили ще місто мертвих (де зі скелі викарбувані гробниці). Були в старовинному грецькому театрі. Але фотографії ще не надрукували, тому про це я розповім потім, якщо буде час і ви захочете почути:)